29 Eylül 2013 Pazar

Juventus Galatasaray son dakika

Hadot kurucu meta-felsefi bir iddiası da zamandan beri Sokrates, antik felsefe "bir yaşam biçimi seçimi [idi]. . . bulunan süreci sonunda felsefi etkinlik, bir tür gibi aksesuar veya ekte yer almaktadır. Tam tersine, onun duruyor başında, bir arasındaki karmaşık ilişki ile kritik diğer varoluşsal tepki tutum . . ." (3 WAP). Tüm okullar felsefe olduğunu kabul etti içerir bireyin aşk ve hikmet arayışı. Tüm da kabul etti, ancak farklı şartlarda bu hikmet ilgili "öncelikle . . . mükemmel bir devlet huzur" gibi doğası gereği çok kapsamlı bir ve bütün insanlığın yerimize. Onlar yetimin ki ulaşmada böyle Sophia, ya da bilgelik, en yüksek İyi oldu insan. Tüm antik felsefe okullarının olduğunu kabul etti, aksine, çoğu insanın geliri akılsızca çoğu zaman yaşadığı. Bu can kayıplarının ile karakterize edilir, gereksiz acı ve formları bozukluğu, neden onların cehalet veya bilinç kaybı ile ilgili gerçek insan mutluluğunun kaynağı. Tüm felsefi bir bakış açısıyla okullar, Hadot iddia "insanlığın asıl acının nedeni, bozukluğu ve bilinç kaybı tutkular vardı: yani düzensiz ve arzuları abartılı korkular. İnsanlar engellenir gerçekten yaşayan, öğretilmiştir, çünkü hakim oldukları tutkular" (PWL 83). Siyasi cemiyetin bütün ama rejimlerin en iyi, fakat doğal insan için, kararlaştırılmıştır diğer bir neden de, bireylerin sahip derinden alışmış, ilgili yanlış inançlar insan ve doğa ile ilgili kendileri için neyin iyi takip etmek ve önlemek için. Antik böylece filozoflar felsefe ve hamile olarak juventus galatasaray canlı izle içeren bir tedavi ruhun, "insan için çare endişe, acı ve sefalet getirdi için Kinikler, tarafından sosyal kısıtlamalar ve sözleşmeler; epikür, kinik ekolleri tarafından arayışı yanlış zevkleri; Stoacılar için, zevk peşinde egoist ve kişisel çıkar; ve şüpheciler için, yanlış görüşler" (WAP 102).


Arasında çıkan antik felsefeler ilgili yol mutluluk oldu bilgelik ve tasavvur edilmesi ve devam ettirilmelidir. İçin Epikürosçuluk, bilgelik dahil peşinde bir türün zevk; oysa için Platonculuk, Aristotelesçilik, ve Stoacılık, bazı anlayışı fazilet veya İyi oldu öncelikli olarak gerekli bir element. Ama Platonik bu anlayışı İyi, tabii ki, belirgin farklılık gösterir gelen Gezginci idealler ve Stoacı. Her felsefi bir bakış açısı, Hadot iddiaları ayrıca, farklı bir yanıt verdi, belli bir tecrübe dünyanın dört bir yanında olduğu gibi Epikürosçuluk, "the voice of the flesh: 'aç olduğu için değil, susamak değil, soğuk olmamak' " (WAP 115); veya Stoacılık, sense tarafından ifade Epiktetos insanlar mutsuz olduğunu çünkü tutkuyla aramak aldıkları şey alamıyor, kaçmak ve kaçınılmaz olan kötülüklerden (WAP 127). Sonra orada eski okullar arasında anlaşmazlıklar içindeki yeri ve rolü ile ilgili fikri tefekkür, hazırlanmasına ve teorik dogmata, iyi bir hayat telaşında. Bu dizi Aristotelesçi yaklaşımı içinde ne arar Aristoteles, açılış sayfalarıParçaları Hayvanlar, aramalar "inanılmaz zevk" (645a7) soruşturma ve tefekkür tüm doğa çalışmaları, kendi içinde bir amaç olarak; kuşkucular için' pozisyon aradı eudaimonia (mutluluk, ya refah) aracılığıyla askıya yargı tamamen; için Kinikler, "kimin için felsefi söylem minimum düzeye indirilmiştir-bazen sırf hareketleri" (WAP 83, 173). Yine de, Hadot genellikle daha vurguluyor arasındaki benzerlikleri antik felsefe okulları ve felsefe anlayışlarını, olarak dogabilecek her yer "... bir tam tersine alınan fikirler: bir feragat etmek oldu false değerleri zenginlik, onur ve zevkleri, doğru çevirin ve gerçek değerini erdem, tefekkür, basit bir hayat tarzı, basit mutluluk ve mevcut". Bu radikal muhalefet açıklar tepkisi nonphilosophers, hangi arasında değişmektedir alay buluyoruz ifade komik şairler, düpedüz düşmanlık ölümüne yol açan Sokrates (PWL 104).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder