20 Ekim 2013 Pazar

Bilet Fiyatları Son Dakika Haber

Diye bir şey olmadığı açık ve kesin bir biçimde belirlemek için kesin tarih menşe veya popüler yarattı kişiyinyang sembol. Hiç kimse iddia belirli sahipliğini bu popüler görüntü. Ancak, orada zengin bir metinsel ve görsel tarihçe tavize oluşturma. Esinlenerek ilkel bir vizyon kozmik uyum, Çinli düşünür sistemleştirmek için çalışmışlardır ve bu sırada çeşitli entelektüel yapılar. İster formüle etmek, altta yatan bu desen aracılığıyla veya kelimeleri ve kavramları numaraları beri tartışılan ve işitsel imgeleri Han hanedanı. İlk soruyu su yüzüne yorumu Yijing. Bu Yijing etrafında inşa edilmiştir altmış dört hexagrams (gua), her yapılmış, altı paralel kırılmış veya kırılmamış çizgi parçalarını (yao). Her biri altmış dört hexagrams benzersiz bir tayin; onun imajını (xiang sempatik belirli bir doğal nesne ve anlamını taşır olaylar ve insan faaliyetleri. Bu Yijing böylece üretti özel bir şekilde deşifre evren. Esas olarak üç unsuru içermektedir: xiang (resim) shu (numbers), ve li (anlamlar). Arabulucu olarak hareket ediyorlar arasında kozmik semavi ve dünyevi olayların insan gündelik hayat. Gelen Han hanedanı aracılığıyla Ming ve Qing hanedanları (1368-1912 CE)vardı tutarlı bir iki ekol arasındaki gerilim: okulu xiangshu (resim ve sayı) yılbaşı bileti fiyatları ve yüksek okulu yili (anlamlar ve mantık). Sorun bunların arasında en iyi nasıl yorumlamak klasikleri, özellikle Yijing. Soru sık sık kadro kuruldu olarak: "ı Am yorumlama klasikleri ya da altı altı klasikleri yorumlama bana?"

Okul için Xiangshu bu şekilde yorumlamak klasikleri üretmektir figüratif ve ebced evrenin temsil yoluylaxiang (resim) ve shu (sayılar). Bilinmelidir ki, xiangshu vazgeçilmez yapılar Şekilde ifade cennet, yeryüzü ve insan. Böylece okulu Xiangshu pozisyon alır ki "ben yorumlamak klasikleri" aracılığıyla görüntüleri ve numaraları. Üzerinde durulan en önemli değer kazanması klasikleri. Okulu Yili diğer taraftan, odaklanan bir keşif anlamları klasikleri temelinde kişinin kendi imar. Diğer bir sözcükteki okulu Yili ikramlar tüm klasikleri için destekleyici kanıt olarak kendi fikirler ve kuramlar. Vurgu daha çok kendine has yeni teoriler yerine klasikleri açıklaması. İçinde ne şu, bizim soruşturma mirası üzerine duruluyor Xiangshuokul.

En ortak çaba Xiangshu okul berabere kaldı tu (çizim). Nesiller aydın çalışkan formülasyonu ve sayısız yaratılış tuTu genellikle tasvir yapı, yer ve sayıları ile siyah ve beyaz çizgiler. Onlar estetik nesnelerin değil, daha ziyade bir aracı olarak hizmet vermektedir dile yöneten temel modeller evrendeki olayları. Tuvardır evrenler evren ve itaat göstermek için kesin bir norm veya kurallar. Song hanedanlığı zamanında (960-1279 CE), Taocu keşiş Chen Tuan (906-989 CE) ile bu geleneği önemli bir katkı sağladı birkaç çizimtu aydınlatmak amacıyla Yijing. Rağmen hiçbiri onun tu doğrudan edildi aşağı geçti, o öncüsü olarak kabul edilir okulu tushu (diyagramları ve yazılar). Ettiği söylenir geride üç tu; ölümünden bu yana, bu bulmayı deneyen tu popüler hale gelmiştir bilimsel peşinde. Sonra Chen Tuan, üç trendleri yapma tuortaya tarafından örnek gösterilen üç işi Neo-Konfüçyüs düşünürler: Hetu (Diyagram Nehir) ve Luoshu(Grafik Luo) atfedilen Liu Mu (1011-1064 CE), Xiantian tu (Diyagram Cennet Önceki) yatırılacaktır Shao Yong (1011-1077 CE)ve Taijitu (Diyagram Büyük Ultimate) atfedilen Zhou Dunyi (1017-1073 CE). Bu üç eğilim sonunda ilk yaratılmasına yol açtı yinyang sembol tarafından Zhao Huiqian (1351-1395 CE)başlıklıTiandi Zhiran Hetu (Cennet ve Dünya'nın Doğal Nehir Diyagramı) ve yukarıdaki resimde de head of this entry.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder